czwartek, 2 października 2014

GULASZ WE WRAPIE

 Dziś gulasz, który można podać także we wrapie. Ja bardzo lubię wrapy stąd też mój pomysł, aby zamiast piersi z kurczaka znalazło się tam inne mięsko.




Potrzebne będzie: (porcja dla 4 osób)

ok. 1 kg mięsa wieprzowego - ja miałam łopatkę
cebula
kabaczek
koncentrat pomidorowy
olej
sól 
papryka ostra i  słodka
kminek
ziele angielskie
wrapy

Mięso kroimy na kostkę w miarę drobną. Wrzucamy na rozgrzany olej i podsmażamy dodajemy posiekaną drobno cebulkę, sól, paprykę ostrą i słodką, ziele angielskie. Podlewamy odrobiną wody i dusimy. Gdy mięso już zmiękło wrzucamy pokrojonego kabaczka i dodajemy koncentrat pomidorowy. Ja użyłam własnych pomidorów - pychotka. Dodajemy także kminek. Gdy kabaczek jest już miękki możemy jeść :) 


W międzyczasie stawiamy wrapy do piekarnika, aby troszkę je podgrzać. I gotowe, wystarczy zawinąć i zajadać.
SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz