środa, 3 września 2014

PIERŚ Z KURCZAKA W SEZAMIE

Dziś obiadek, który zasmakował mojemu mężowi. Może i Wam przypadnie do gustu zapraszam do spróbowania :)







Potrzebne będzie:

pierś z kurczaka (dla 2 osób)

sezam
czosnek
ziemniaki
sałata
pieprz
papryka słodka i ostra
przyprawa do kurczaka
olej - ja użyłam kokosowego
rosołek drobiowy

Przygotowanie:

Pierś nacieram rosołkiem i posypuję ją papryką ostrą i słodką. Dodaję pieprzu i przyprawy do kurczaka.
Także wygniatam na nie 2 ząbki czosnku. I całą pierś albo obtaczam w sezamie albo posypuję ją nim. W tym samym czasie na patelni rozgrzewam łyżkę oleju kokosowego. Smażę pierś. Gdy już jest gotowa wykładam na talerz.





Ja podałam ją z ziemniaczkami z pietruszką oraz z sałatą w zalewie (woda 1/2 szklanki, cytryna 1/2 wyciśnięta, 1 ząbek czosnku wyciśnięty, 2 łyżki cukru, pieprz, 2 łyżki oleju, 2 łyżki octu jabłkowego).


SMACZNEGO!!!

3 komentarze:

  1. Jak to niewiele trzeba zrobić, żeby podać zdrowy, a przy tym smaczny obiad :) Ja do sezamu dodaje jeszcze ziarna siemienia lnianego- tak żeby było jeszcze zdrowiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Dziękuję wypróbuję :) !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudo. Zjadłabym porcję :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń