środa, 23 lipca 2014

MOJE SPAGETTI:)

Dziś obiad może nie do końca zdrowy, ale za to pyszny i szybki. To moje spagetti i mój sos z mięsem mielonym. Zapraszam do spróbowania !!!










Potrzebne będzie: - porcja dla 4 osób

0,5 kg mięsa mielonego
1 duża bądź 2 mniejsze cebulki
3 ząbki czosnku
3 duże pomidory - ja użyłam z gatunku tzw. malinówek - mój tato je uprawia więc mam swoje, domowe i są świetne :)
ketchup pikantny
olej
makaron spagetti

Przyprawy:

rosołek Winiary 1 szt.
pieprz
sól
papryka słodka i ostra


Tak więc zaczynamy nasze gotowanie. Na patelnie dajemy ok. 3 łyżki oleju i mięso mielone. Przyprawiamy je papryką słodka i ostrą (nie za dużo) pieprz oraz rosołek Winiary. Wszystko podlewamy odrobiną wody.



Następnie blenderujemy bądź siekamy na bardzo drobno cebulę i czosnek i dodajemy do mięsa.



Teraz czas na pomidorki. Ja obrałam je ze skórki i pokroiłam. Następnie dajemy do osobnego garnka i podlewamy ok 1/2 szklanki wody. Pomidory albo zgniatamy albo blenderujemy i solimy. Gdy się zagotują zbieramy tzw. szumowinę, a następnie dodajemy do mięsa. Moje pomidorki były bardzo słodkie i łagodne więc do mięsa dodałam jeszcze trochę ketchupu pikantnego.





W międzyczasie gotujemy osoloną wodę z 2 łyżkami oliwy na makaron. Po zagotowaniu się wody dodajemy makaron i gotujemy ok 20 minut. Następnie makaron przelewamy zimną wodą czyli hartujemy.

Makaron wykładamy na talerz i dajemy mięso z sosem I gotowe nic tylko zajadać. SMACZNEGO!!!



POLECAM

Jeśli w zimie nie mamy świeżych pomidorów polecam gorąco sos Aspiro kupiony w sklepie Biedronka!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz